duminică, 1 ianuarie 2017

UN AN NOU !

În anul care trece am făcut un experiment tipografic. Am scos pe hârtie una dintre cele patrusprezece cărți scrise până acum și am avut surpriza să constat că mulți cititori abia când au văzut cartea de hârtie au observat că exist. Cartea se numește „Oglinda retrovizoare” și a apărut la editura Vicovia, redactor fiind Viorel Cucu, directorul editurii. Anul care vine, cu ajutorul lui Dumnezeu, voi continua să tipăresc ceea ce deja am scris și se află în spațiul virtual, „Școala românească” , o carte cu eseuri despre școală, care nu cred că va fi prea corectă politic, dar este punctul meu de vedere în dezbaterea anunțată. Acuma scriu la un volum de estetică, am și „butonat” zece pagini(!). Dacă va fi gata până la toamnă, promit să nu-l mai las doar pe internet.

La mulți ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu